söndag 10 april 2011

Surprise!

”Varför ska jag ta på mig lukta gott?”
”Varför ska jag ta på mig en finare skjorta? Vi ska ju bara ut och äta på Söder.”

Det var några av frågorna som haglade i går när jag försökte få Håkan att piffa till sig för festen som väntade (och han inte visste något om).
Han var inte direkt samarbetsvillig och jag betedde mig väldigt konstigt. Och han tyckte jag klädde upp mig lite väl mycket för en enkel middag.
Därför var det otroligt skönt att klockan blev 18:45 i går och överraskningen avslöjades.
Oj, oj, oj vad jag har kämpat i två månader för att kunna hålla masken, inte försäga mig och samtidigt planera i hemlighet.
Jag hade samlat 50 av Håkans vänner för att fira hans 40-års dag.
Att detta inte kommit fram i förtid är något av ett mirakel men vi lyckades. Han blev helt chockad.
Daisy fick åka med sin mormor och morfar hem och vi röjde i festlokalen innan de tappraste följde med hem på efterfest som varade till halv fem.
Jag festade som om jag var… 30 igen.
Sjukt kul var det och jag aspirerar nu på titeln världens bästa fru.
En miljon uscados till mig.

En av typ 75 champagneflaskor han fick.
Specially made t-shirt from the bitches.
Mrs DJ.
Älsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar