lördag 2 april 2011

I bland är det bättre att hålla käften

Har en massa åsikter jag skulle kunna häva ur mig i dag. Som att:

  • Vad jag tycker om senaste Mama-omslaget
  • Hur mycket jag kräks på tv-tablån
  • Vad jag tycker om min degmage i de nya Miu Miu-inspirerade shortsen 
  • Hur dålig jag är på att ta kritik
  • Sats-kortet tickar pengar utan att utnyttjas
  • Hur tråkigt det är på att min man jobbar natt
  • Hur mycket jag hatar Spencer Pratt
Men jag skiter i det och är väldigt nöjd (ja, faktiskt) med att sitta hemma själv en lördags kväll. Jag är liksom ändå inget kul att umgås med just nu och veckan i övrigt har ju varit fab.

Daisy var dock på strålande humör i dag (innan vällingkoman tog henne) eftersom hon först fått umgås med sin gudmor, sedan av L och som grädde på moset ett surprise-besök av gudfar.

Så här nöjd var Daisy över att få besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar