måndag 25 april 2011

Ett litet kryp

Jag har slagit vad med pappa om Daisys framsteg.
Pappa har satt 200 spänn på att hon kan gå före den sista juli.
Jag satte emot.
Hoppas verkligen att jag vinner, inte så mycket för pengarna utan för att om hon kan krypa så fort som hon gör redan nu, då lär det vara en virvelvind som far fram på två små ben i sommar.
Ur den aspekten får hon gärna vara sen i utvecklingen.
Och då lovar jag att de 200 kronorna sätts in på hennes sparkonto.
Deal Daisy?

Kolla bara här vad hon hann med på under tio minuter i morse:
Hej hej, här kommer jag krypande från vardagsrummet.
Vad händer här i köket då? Någon diskmaskin jag kan sikta på?
Eller, var kommer solen i från?
Spanar nog in utsikten ett tag efter 34 krypsteg på nolltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar