måndag 25 april 2011

Möte med en kändis

Japp, följtetongen är tillbaka.
Utan någon speciell anledning tänkte jag berätta om när jag träffade Matt Damon. Det var för filmen ”The Bourne Ultimatum” som till viss del spelades in i London där jag intervjuade honom, eller det var rättare sagt en presskonferens där han satt på ett podium. Men när jag ställde en fråga och han tittade på mig när han svarade dog jag lite inombords.
Har varit svag för Matt Damon ända sedan ”Good Will Hunting”. De flesta tyckte att Ben Affleck var den heta men jag höll på Matt. Gillade också att han hade många leverfläckar liksom jag. Nu har han ju tagit bort dem (skulle jag också vilja). När jag pluggade på Harvard och åt lunch på Au Bon Pain på Harvard Square tänkte jag att här satt Matt och Minnie Driver.
Lite patetiskt.
Men ja, det var stort att träffa honom. Han var otroligt trevlig också och ställde upp på bild, den är tagen av regissören Paul Greengrass.
Julia Stiles var för övrigt så stel att man skulle kunna bryta henne mitt itu som en pinne. Om Matt bjöd på sig själv gjorde hon raka motsatsen så att säga.

I alla falla fall (som svärmor brukar säga) påpekar gärna Håkan då och då att han minsann hört nån gång av nån att han är lik Matt Damon.
Det är ju lite win-win-situation för oss båda.

Matt Damon och jag (i en väldigt ful frisyr).

Apropå Matt Damon. Ni har väl sett den här roliga videon med Sarah Silverman?


Här är alltså Sarah Silverman tillsammans med Jimmy Kimmel och kuppar in detta skämt i hans talkshow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar