lördag 16 april 2011

Loppisfyndat

Min mamma är tokig i loppisar vilket gjort att jag blivit lite anti.
Ni vet som när man var liten och föräldrarna sa ”du får absolut inte äta den där spenaten” och då proppade man i sig den gröna sörjan på tre sekunder.
Ren trots.
Ändå tog jag med svärmor och min nya svägerska/bästis L på Snöstorps loppis eftersom fina K tipsat om att en gammal dam sitter där och virkar små bakverk som leksaker. För nästan inga pengar alls (och helt nya av finfint hantverk dessutom) fick Daisy en cupcake, chokladboll, dammsugare och prinsessbakelse.
Så söta att man vill äta upp dom.
Yummy!
Och så blev det en bok om bondgården, en spegel, en speldosa (likadan som jag hade när jag var liten), två bodys och ett par lackskor. Alltihop för 110 riksdaler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar