tisdag 12 april 2011

Plommon är ju en skön frukt

Apropå det här med bebisnytt så glömde jag ju ta med att Laila Bagge väntar barn med Niclas Wahlgren.
sin blogg skriver hon att bebisen i magen mår bra och så berättar hon lite om det nybyggda huset de bor i på Lidingö:

”Nu när snön är borta och solen börjar skina så har jag upptäckt att vi faktiskt har en tomt!!!! Ok, jag överdriver kanske, klart att jag vet att vi har en tomt, men jag har inte tänkt på den så mycket.”

Jag tänker ofta konstiga och väldigt oviktiga tankar. Efter att ha läst det där tänkte jag till exempel att de kanske borde plantera lite träd på sin tomt.
Förslagsvis plommonträd.
För Niclas Wahlgren döpte ju sitt förra album (köpte nån det?) till ”Plommon”.
Varför kan man ju undra då?
– För det är en skön frukt, sa Niclas Wahlgren till en journalist när han fick frågan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar