torsdag 7 april 2011

Beach 2011

Tycker jag förtjänar någon form av medalj för att jag pallrade mig i väg till gymet imorse trots att jag kunde ha sovit hur länge som helst eftersom Håkan var uppe med Daisy.
Daisy var dock mycket glad över detta och skrattade högt när vi kom in på gymet. Undrar hur många som gör det när de kliver innanför dörrarna…

I alla fall så låg Daisy på en blå filt och hade bruna och vita kläder på sig. A given för att instruktören skulle tro att hon var en kille.
Hon talar bara engelska och när vi pratade efteråt och jag berättade att ”han” heter Daisy tyckte hon att det var ett fantastiskt namn.
Nu älskar jag gyminstruktören och tänker gå dit ännu oftare.

Men mamma vad gör du? Lyfter och håller på.
Men asså, hon tjejen där framme lyfter mycket tyngre ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar