torsdag 10 februari 2011

Plus på kvällen

Inspirerad av Alex Schulman tänkte jag sätta plus på min kväll i går:

Förväntningarna och känslan av att få gå på lokal utan Daisy för första gången: ++++
Sätta sig på bussen fast den tar längre tid än tunnelbanan för att jag glömt att jag inte har barnvagnen med mig: +
Åka bussen åt fel håll: -
Första klunken öl: +++++
Moules frites på Göken: +++
Sällskapet: ++++ (saknade MrR och sockerbiten så klart)
Quizzet: ++++
Att vi vann quizzet (!): +++++
Att priset var Britney Spears och Kevin Federlins dvd ”Chaos” som jag de facto skymtar förbi i: ++
Att slå regerande mästarna och sätta Börje Ahlstedts smått kaxige son på plats: ++++
Tredje och fjärde ölen: ++++
Att komma hem till Daisy som sov sött i vaggan: +++++


Daisys plus på sin kväll med pappa och Pepinho: +++++
Soffhäng med Pepinho.

1 kommentar:

  1. Hurra! NI är så bäst. och jag är sååå stolt över er!

    SvaraRadera