måndag 28 februari 2011

Är jag typ hans toygirl då eller?

I går fyllde min man 40 år. Big 4-0. Fatta den.
Jag minns när min pappa fyllde 30. Det var stort kalas i villan i Töcksfors och pappas kompisar från Stockholm hade kommit på besök. Jag fick vara uppe sent och var fem bast.
Jag tror inte att Daisy kommer minnas sin pappas 40-års dag. Men härlig var den.

Det började med champagne och jordgubbar samt presentöppning på terrassen.
Sedan häng vid poolen hela förmiddagen och efter lunch fick Håkan åka jetski i en halvtimme. Han flashade som om han var 14. Mycket roande.

Sedan lite mer champagne på terrassen medan solen gick ner och så middag på vår favoritrestaurang på stranden där de älskar Daisy. Servitriserna dansar och leker med henne och vi kan äta ifred. De sjöng till och med för Håkan.

Efter att vi nattat Daisy (hon knarkar typ uppmärksamhet här och somnar nästan så fort hon lägger huvudet på kudden) så tog vi en omgång MIG på terrassen. För en gångs skull vann jag denna resevariant av TP och Håkan blev så chockad att han hotade med att hoppa i poolen med kläderna på.
Han hoppade i naken i stället och betedde sig återigen som att han är 14.
Älskar´t.
Fy faan vad roligt vi har.

Daisy måttligt intresserad av pappas jetski-konster.
Frukost för 40-åringen (och hans yngre fru).

2 kommentarer:

  1. Fasen vad söt unge ni har. Hur gammal är hon?

    SvaraRadera
  2. Tack! Här är hon bara fem månader men nu är hon värsta stora tjejen på 20 månader. Det går fort!

    SvaraRadera