tisdag 8 februari 2011

Dresscode på gaygalan

Den stora frågan just nu är hur gala jag ska vara på gaygalan på måndag.
Om det är någon gång man kan gå loss totalt på klädseln så är det ju då.
Har köpt en hellång leopardklänning som jag var mycket nöjd med och kände mig bekväm i.
Visade den i helgen för Markus och min bästis som var något skeptiska.
– Den ser ut lite som en lång negligé till äldre damer, löd en dom.
– Om du syr om den med din nya symaskin, kortar ärmarna och tar bort lite volang i urringningen så kanske.
Vet inte om jag vill leka Lena Ph och sy mina egna kläder så om jag får för mig att rata leopardklänningen står det mellan dessa två outfits:

Denna klänningen som användes vid QX-plåtningen har jag fått låna av MrR.
Pernilla Anderssons outfit från Mellon i lördags funderar jag på att rippa rakt av.
(Foto: Jerker Ivarsson)
Här till höger ligger klänningen.


Så, vilken tycker ni? Leopardnegligé, lila galastass eller rockig spets?

Nu ska jag se finalen av Project Runway på TV3.

1 kommentar:

  1. Jag litar inte alls på deras omdöme. Lägg upp bild på dig i leopardklänningn istället.

    SvaraRadera