tisdag 15 februari 2011

Jag lever

Så här i backspegeln får man ändå medge att jag klarade kvällen bra.
Jag somnade inte på badrumsgolvet eller på Håkan.
Däremot hade jag djävulskt kul. Så roligt att jag nästan, nästan glömde att jag är morsa, att jag var gravid på förra galan och nu fött Daisy.
När jag kom hem och snusade hon gott och sov hela åtta timmar i sträck utan matavbrott. Mormor gjorde ett bra jobb!

Galan i sig var sjukt rolig. Se den på lördag 21:30 i TV4.
Björn Ulveaus i ABBA-kostym. Bara en sån sak.

Roligast med kvällen:

  1. Att få klä upp sig och festa med mina vänner.
  2. Att jag gjorde som Maria Montazami sa i tacktalet och var en av typ femhundra som plåtades med henne. Förra året var jag lite för fin i kanten för det.
  3. Det där shotracet när jag stod i ring med Pernilla Wahlgren, Tess Merkel, September och Christine Meltzer. Hur ofta händer det liksom.
  4. Jag blev uppraggad. Eller ja, en brud stötte något infernaliskt på mig. Hon började med att säga att min näsa var fantastisk med fina linjer och att jag såg norrländsk ut. Sedan var hon som en boomerang som kom tillbaka hela kvällen och försökte pussas. 
Och så lite bilder då:

Gänget.
Sockerbiten och moi.
Mrs Tazzle.
Carina Bergs öppningsnummer.
Fd korre och nuvarande korre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar