onsdag 16 februari 2011

Jag ska bli lite allvarlig en stund

I dag har jag gråtit så mycket att ögonen är helt svullna.
Pratade med en nära vän som berättade att hennes mamma just gått bort.
Ska inte gå in på alla detaljer men det är så tragiskt att mitt hjärta bara värker.
Livet känns så fruktansvärt orättvist ibland. Och hon var en så underbar människa som brydde sig så mycket om sin familj och alltid hade nära till skratt.
Alla mina tankar idag och för resten av helgen kommer gå till min kära vän som behöver all kraft hon kan få.

Och jag tänker donera en slant till Cancerfonden i morgon. Gör det ni också:
http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/

Den där jävla, satans, vidriga sjukdomen har tagit min mormor, farmor, flera släktingar och alldeles för många vänners mammor.
Jag saknar er så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar