lördag 26 februari 2011

Naket var det här

Daisy gillar Thailand mycket för att hon kan ligga naken på handduken i skuggan under ett parasoll. Hon älskar att vara butt naked. Hoppas det inte håller i sig till tonåren dock.
Jag och Håkan har fått testa på det här med nakenhet också på ett lite obekvämt vis, alltså inte inför varandra för det är ju bara trevligt.

Men i morse var jag på spabehandling i två timmar. Scrub, massage, ansiktsbehandling, ja hela kitet. Hemma i Sverige är de ju noga med att täcka privata delar med handdukar.
Inte här.
Det var bar rumpa och bara bröst och hej fadderuttan. Mina tits and ass behövde säkert en skrubbomgång också i och för sig. Men jag var lite orolig att brösten plötsligt skulle spruta mjölk över lilla massagedamen.
Hon klarade sig dock som tur var.

Inte lika trevligt var Håkans nakenhet. Han tog en massage häromkvällen medan jag gick tillbaka till hotellrummet och la Daisy.
Han kom tillbaka något skärrad, eller rättare sagt han sa att massagen var ”så där” men jag såg att något hänt.
Det visade sig att thaibruden bett honom ta av sig helt naken och upprepade hela tiden ”You vely handsooooome”. Som avslutning erbjöd hon en Martin Melin-massage som min man, thank God, tackade nej till. Säger han i alla fall.
Jag blev så förbannad att jag ville gå tillbaka och spöa skiten ur thaibruden.
Nu väljer Håkan att ta massage vid poolen i stället där alla (jag) ser honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar