tisdag 24 maj 2011

Möte med en kändis

Kollar ni på Desperate Housewives?
Jag har halkat efter och har inte sett serien på ett par säsonger men varje gång jag zappar över på tisdagar känner jag dels att jag vill titta ikapp, dels att det verkar ha flippat ur totalt.

För tre år sedan träffade jag Dana Delany som ju är en av de senare hemmafruarna som dykt upp i serien (den senaste är väl Vanessa Williams?).
Dana Delany var chockerande öppenhjärtlig i intervjun. Hollywoodskådisar är extremt sällan det men hon var väldigt trevlig och de tio minuterna vi hade gick alldeles för fort. Hon hann ändå berätta att hon länge valt singellivet för att hon föredragit friheten men nu var redo för barn.

Dana Delany pratade också om ”Desperate Housewives-sjukan och att alla som är med i serien blir sjukligt smala. Hon sa att hon aldrig skulle falla dit men när man ser henne nu så vete faan om hon inte gjort det i alla fall.
Ändå, snygg som attan och över 50 bast.

Desperata hemmafruar x 2 av olika anledningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar