fredag 13 januari 2012

Wish upon a star

Tog med mig vagn och Daisy ut i snöstormen efter dag tre på dagis, allt för jakten på det perfekta halsbandet till min något enkla klänning som jag ska ha på bröllopet i Västerås i morgon.
Älskar att gå på bröllop!
Men det där halsbandet jag spanade in på COS i Köpenhamn var slut i Stockholm. Köpte ett annat ”som reserv” som blåste bort med påsen under vagnen när jag gick över gatan. Stod där på övergångsstället, med barnvagn, och sprang som en dåre efter en liten påse som flög hit och dit som ett löv för vinden.
Jag måste ha sett helt sjuk ut.

Nu sitter jag här och tänker på ett superfint halsband som Jenny har i två olika färger tror jag till och med. Det vore ju perfekt.
Jag vet att Jenny läser bloggen ibland, önskar just nu att hon satt här i min soffa och ba här låna vad du vill ur mitt smyckeskrin.

Typ så här ser det ut, men med mindre bling.

2 kommentarer:

  1. Men Susanne! Du hade lätt kunnat låna ju! Såg det här först nu och är i London, men hade gärna langat halsband till dig innan jag åkte. Hoppas bröllopsstassen blev snygg ändå!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! Körde utan halsband i stället.
      London! Avis jag blir.

      Radera