lördag 21 januari 2012

Middag utan bebisskrik men med vuxenskrik

Vi var ett gäng på Vassa Eggen igår. Skulle äta middag, lyxa lite och praaata.
Men prata gick inte för det var fredagsafterwork också med hög ljudnivå OCH dj.
Så vi skrek oss igenom middagen som iofs var väldigt god.
Men fatta hur gammal jag kände mig när jag kom hem halv ett och var hes och det kändes som en svamp i huvudet.
När klockan Daisy ringde klockan sju imorse berättade jag detta för min man.
Hans svar: "Hade detta varit för ett par år sedan hade du varit på krogen till fem och precis kommit hem från någon efterfest.".
Då kände jag mig om möjligt ännu äldre.
Sen gick jag upp och gjorde gröt.



Tha girlz.


Rött läppstift? Jajamensan.


Ylva valde flera förrätter...


... varav ETT ostron. Det ultimata smalalternativet...


Till skillnad från mitt kött med pommes och bea. Djävulskt gott dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar