torsdag 12 januari 2012

Min tröst i feberdimman

Eftersom jag var ensam hemma i går då maken var på konferens och dottern hos mormor och morfar hade jag makten över fjärrkontrollen.
Soffan står i och för sig så nära tv: nu eftersom Anticimex lagt ut gift längs golvlisterna så jag kunde lika gärna ha tryckt direkt på tv:n.

Anywho.
Min tröst i feberdimman var att jag behövde ju inte röra mig på en massa timmar då det ena braiga programmet efter det andra radade upp sig.
Som ett smörgåsbord.
Så här såg tablån ut:
  • Sveriges Mästerkock, TV4 (är lite kär i Marco Manieri men rädd för carmencitan vars största intressen är ”mat, sång och sex”.
  • Biggest Loser, TV4 (verkar tuffare i år och tydligen har min kompis Frida haft Olga som PT. Grymmers! Jag vill också ha!).
  • Homeland, SVT1 (bästa serien på tv just nu. Punkt).
  • Chelsea Hotel, SVT1 (dokumentär som var grymt bra. Tyvärr somnade jag bort sista kvarten. Försökte hitta den nu på SVT Play men den fanns inte. Har ni någon möjlighet, se den!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar