lördag 28 januari 2012

Världens bästa fest! Världens bästa ex-kollegor

Jag blev inte för full (tror jag) och jag bölade aldrig (tror jag) och på det hela var det en kväll jag alltid kommer minnas.
Tänk att jag känner alla dessa fantastiska, roliga, intelligenta och snygga människor som kom i går på min avskedsfest som jag hade tillsammans med fyra andra kollegor.
Det kallas i folkmun Aftonbladets brain drain för att vi är så många duktiga som slutar och det är ju en komplimang så klart men det är ändå många superhjärnor och stora hjärtan kvar. Det är bara att konstatera.

Jag skulle kunna lägga upp en massa bilder från festen men jag ska suga på den karamellen och känna om det är lämpligt och hur mycket som måste censureras hehe.

En dag som denna när hjärnan inte riktigt är med ska man inte göra några förhastade saker.
Jag kom ju ändå inte i säng förrän klockan fem.
Och jag är 35...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar