tisdag 17 januari 2012

Stjärna för en dag

Eftersom TV3 fått skäll för nya programmet "Mammor och minimodeller" bestämde jag mig för att idag vara lojal mot min nya arbetsgivare genom att agera stagemom och låta Daisy stylas och plåtas för en tidning.
Vilka som var med på plåtningen, varför och temat är hemligt än så länge men blir offentligt inom kort och då kan jag berätta mer.
Studion var i alla fall strösslad med kändisar men Daisy blev inte starstruck.
Och som stagemom får man ju agera pajas för att få sitt barn att göra succé. Så för att få henne att titta in i kameran stod jag och sjöng ”Lilla snigel” för full (hes) hals inför ett gäng artister.
Joråsåatte.
Men kul hade vi och Daisy har nu moonat en stjärna eller två.


 Kidsen som var med på plåtningen; Miranda, Ida, Simon, Daisy och Alexander.
Det var lång väntan…
Intervjuer gjordes också.
Simon hade koll på Daisy.
En del var väldigt långa och färgglada.
Daisy och fotografen (på alla fyra).
Daisy i dagens utstyrsel och i hemliga kändisars famn.

3 kommentarer:

  1. Men åååh. Du får inte göra så här, jag blir så nyfiken!

    SvaraRadera
  2. Häng på låset på bloggen så ska du nog få veta allt inom kort kära Mirja :-)

    SvaraRadera
  3. Åh spännande! Gud va kul. /syrran

    SvaraRadera