torsdag 11 augusti 2011

Smaken är ju olika och så

Nu när Håkan inte jobbar natt längre, jag inte har ensamma kvällar och vi är föräldralediga tillsammans resten av augusti undrar jag hur jag ska lyckas övertala honom att se de filmer jag helst skulle välja på Hemmakväll.

Just nu vill jag hyra:
• No strings attached















• How do you know
• Blue Valentine
• Love and other drugs
• Never let me go
• All good things
• Let me in


Svåra dramer, romantiska komedier, lite science fiction och en skräckis. Knappast hans genrer så att säga.
Vi får hyra The fighter helt enkelt.

Vissa dagar längtar jag tillbaka till tiden före bebis när man kunde ligga på soffan regniga dagar och bara titta på film. Eller en dvd-box.
Just nu tittar vi på danska ”Brottet”. Det är 20 avsnitt. Vi orkar ett avsnitt per kväll innan vi slocknar. 
Kan man ringa in sin mamma som barnvakt för att titta på dvd, det är inte okej va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar