torsdag 10 mars 2011

Tillbaka till rötterna

Eftermiddagen har tillbringats i en frisörstol hos Marre på Bangs.
Jag blir galet bortskämd där och går alltid därifrån med känslan av att nu är jag ändå lite snygg.
Den känslan måste man ju gilla.
Det tråkiga är bara att det oftast är dåligt väder under mina besök hos Marre. Så den där snygghetskänslan dränks snart i regn, hagel, snöstorm…Whatever. I dag var det snöblandat regn.
Men så här såg jag ut i fem minuter i alla fall.

Och så här såg jag ut innan med ful utväxt.
Och så frisören himself (som nu senast jobbade på New York Fashion Week. Coolt!):

Marre har jag gått hos väldigt länge. Han gjorde även mitt hår när jag gifte mig. Då bjöd han på champagne och det fixades och donades i timmar. Vi blev sena till fotograferingen på Erstaterrassen med den prisbelönte, duktige, härlige fotografen Magnus Wennman.
Så Marre stängde salongen en stund, satte sig i bilen och körde mig och min bästis (då brudtärnan) till fotograferingen.
Så söt är han.

Här är jag färdigfixad hos Marre på bröllopsdagen 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar