onsdag 30 mars 2011

Festa som att det är 1988

Kvällen i går blev ju precis så underbart rolig som jag hoppats på och lite till.
Började med middag på Torget där vi visade att vi inte har nån koll (eller bryr oss om sånt) genom äta kött och dricka Pinot Grigio till. Mycket gott!
Sedan avslutade vi som att det var ´88 med att ta en sexa Irish Coffee.
Då var klockan plötsligt så mycket att vi fick slänga oss i en taxi till Cirkus och hade redan missat Rebecca&Fiona som var förband.

MrR gick som vanligt när vi är på konsert loss i shopen:
Och köpte den här fina tischan:
Sedan gick vi hela kvällen och sa ”Don´t fucking tell me what to do”. Men inte till min kollega som vi sprang på i garderoben och han fick ta den här bilden:
Jag som trodde jag var rätt snygg i går inser att jag ju ser helt övertänd ut. Att vara en 34-årig morsa som får dricka Pol Roger ger tydligen samma look som en unge i en godisaffär.
Håkan skickade en bild också och det verkade ju inte direkt gå någon nöd på Daisy där hemma:
Så hann vi med ett glas rosé också innan konserten började för vi skippade det andra förbandet.
Precis när vi intagit våra platser (som var mycket bra) gick Robyn på och hon var ju så klart hur cool som helst:
Synd bara att jag glömde kameran eftersom min ajfån tar fruktansvärt dåliga bilder:
Efter konserten var MrR som ett skott genom folkmassan till garderoben under parrollen ”Don´t fucking tell me what to do” och så fortsatte vi som Piff och Puff till Hasselbacken för en cider. När vi kom ut igen var det tomt utanför Cirkus och vi kunde i lugn och ro ta en taxi hem.
Där slocknade jag på en sekund i sängen medan Daisy vaknade. Tydligen ville hon ha en flaska men det tog Håkan hand om och jag snarkade nog med ett leende på läpparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar