fredag 25 mars 2011

Det var bättre förr och så

Mitt tips är att en blond Andersson från Trollhättan vinner Let´s Dance.
Oj oj, tragisk jag är som till och med snor skämt från David Hellenius.
Men min lilla analys dåra är att årets finalister inte är lika bra som de brukar vara.
Till exempel jämfört med Laila Bagges showdans för två år sedan. Den var ju faktiskt fab.



Den där kvällen (då hon sjukt nog förlorade mot Magnus Samuelssons djungeldans) chefade jag på nöjet och styrde styrkorna på fältet. Sov fyra timmar på natten innan det var dags att gå till tidningsfabriken igen.
Den dagen blev jag kidnappad till min möhippa, var full före lunch, sprang runt på stan i latexdräkt och slog mig på rumpan. Lätt en av de roligaste dagarna i mitt liv. Kan jag inte få en sån möhippa imorgon också? Skulle göra susen.
Tack på förhand.

Strike a pose.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar