söndag 2 januari 2011

Timing is everything

Till bjudningen idag hade jag klätt upp Daisy i de fina lila kläderna från Mexx som hon fått i julklapp av min bästis.
För att bevisa att Daisy verkligen hade kläderna på sig skickade jag ett mms som bevis.
Visste ju att olyckan skulle kunna vara framme och ville visa att Daisy verkligen använder kläderna hon får.
Min bästis misstänker nämligen att jag alltid gör ”en Rachel” och byter allt som jag eller Daisy får.

Att vara förutseende visade sig vara befogat.
När jag lyfter upp Daisy från babysittern har hon lagt den största laddning jag någonsin sett. Underlinnet var inte vitt längre. Allt, inklusive överdraget på babysittern, åkte rakt in i tvättmaskinen.
Jag fick duscha av Daisy och ta fram nya kläder.
Då blev hon hungrig också och vips så var vi en halvtimme försenade.
När vi kom fram bajsade hon igen.
När vi åter kom hem gosade hon med sin pappa en stund innan han gick till jobbet. En minut efter att han gått la hon en ny laddning.
Jag måste ändå ge henne det, ungen har timing.
Pappa kallar henne ”The Mailman”.
Varför?
Because she always delivers.

Den lila outfiten. 
Daisys hand borde dock ha gett mig en hint om att hon laddat för en kupp.

På bjudningen.
I klänning från H&M som jag köpt.
Obs! Ingen Rachel-kupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar