måndag 17 januari 2011

I like big butts

Jag, min bästis och MrR har en specialgen som gör att vi är väldigt duktiga på att samla på oss värdelöst vetande. Det handlar om populärkultur i allmänhet och tv-kändisar i synnerhet.
I topp ligger nog MrR som den store experten tätt följd av min/vår bästis och några pinnar ner kommer jag.
Det är liksom svårt att konkurrera med de där två. När de bodde ihop för drygt tolv år sedan hade de en mindmap på badrummet över c-kändisar.
Ni fattar.
En paradgren är ”Vänner”-trivia. När jag läste en intervju med Malin Åkerman häromdagen och hon berättade att hon sjungit ”Baby got back” med Jennifer Aniston på karaoke tänkte jag att det är ju klart att Aniston valde den låten.
Hon kan den ju så bra.
Det var ju den låten Rachel sjöng för att få lilla Emma att le.
Och så i dag kom just det avsnittet på Kanal 5.
Tror jag ska sjunga ”I like big butts and I can not lie” för Daisy imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar