måndag 10 januari 2011

Vince Vaughn aka Mr Big?

Tittar på ”The Break-Up” på TV3 just nu, mest för att jag är så väck att jag inte orkar röra mig in till sängen.
Kom att tänka på att Vince Vaughn är L:s celebrity crush.
Därför bjöd jag med henne på premiären av ”Trubbel i paradiset” i Stockholm 2009. En skitfilm men hon skulle ju få träffa ståtlige Vince.
Hur nära hon skulle komma hade vi dock ingen aning om.

Efter filmen var det fest på Sturecompagniet. Vi hamnade på vip-hyllan (eller vi nästlade oss nog in på nåt sätt) och vips så stod vi en meter ifrån mannen i fråga.
Då kommer Malin Åkerman fram och kramar om L. Vi andra fattar ingenting. Det gör inte L heller. Tydligen har Malin Åkerman trott att L var någon avlägsen släkting eller kompis från förr. Malin säger i alla fall att det var sååå kul att träffa henne igen och att de måste höras snart.
Eh ok, svarar L. Typ.
Sedan kom ögonblicket.
Vince Vaughn ska gå och tränger sig förbi oss. Det är så trångt att han måste gå sidleds mellan oss och trycker sig mot L (det kan ha varit så att hon vägrade flytta en centimeter just därför).
Hursomhelst så gned han sig alltså mot henne och jag tror hon höll andan där och då.
Så säger hon:
– Jag tror jag kände hans penis.
Vi ställer så klart den enda viktiga frågan:
– Var den stor?

Mr Big?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar