söndag 9 januari 2011

Skönhet kostar

Gjorde en shoppinglista inför London-resan:
  • Rouge från Nars i färgen Orgasm
  • Concealer Touche Eclat no 2 från Yves Saint Laurent
  • Primer och foundation från Laura Mercier
  • Eye roll pen från Garnier
  • No7 Protect & Perfect beauty serum från Boots
  • Aussie shampoo/balsam/inpackning 
  • John Frieda Straightening Balm
  • Facial Wash från Covent Garden Spa
  • Acaí Damage-Repairing serum från Kiehls
  • Tvål från Molton Brown
  • Self tan facial moisturizer från Lóreal
  • Läppglans från Benefit
  • Posie Tint från Benefit
  • Vit och brun kajal från Barry M
  • Gå bananas inne i COS-butiken
  • Gå ännu mer bananas inne på Primark
  • Köpa något lyxigt på Selfridges och få en fin gul påse
Konstaterade sedan efter denna lista två saker:
1. Jag kommer bli väldigt pank
2. Det verkar onödigt dyrt att vara snygg för den person jag träffar mest – en bebis som bara bryr sig om mina dunkar. 
(Ja, och för min man också då. Men han bryr sig nog också mest om mina dunkar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar