tisdag 21 december 2010

Mirakelkräm?

Var förbi jobbet i måndags och möttes av många fina komplimanger om att jag såg pigg och fräsch ut.
Tänker att det måste ha något med den här att göra:
Mirakelkräm?

Jag köpte den på NK förra veckan för födelsedagspengar från svärföräldrarna. Har suktat länge och tänkte att jag nu skulle unna mig.
Kan det vara en mirakelkräm månne?
Eller ska jag tacka Daisy för att hon sover så bra?

Jag står faktiskt bakom en smärre hysteri för ett par år sedan kring en ”mirakelkräm”.
Jag var korre i London och skrev om den då nylanserade No7 Protect and Perfect. Brittiska kvinnor köade för att få tag på antirynkkrämen. Jag slogs för att få tag på ett exemplar och testade för tidningens räkning. Knäcket hamnade på löpsedeln (likaså min nuna) och vi sålde sjukt mycket tidningar.
Hysterin kom till Sverige med, så småningom tog bl a H&M och Åhléns in krämen.
Sjuk tanke om det var så att jag orsakade detta...
Har ni testat No7 Protect & Perfect? Tycker ni den funkar?
Jag använder fortfarande serumet och ska fylla på lagret när jag åker till London i januari.

Så här såg det upp i ett av uppföljningsknäcken. Se faksimilen i texten. 
Den bilden var på löpet... Helt sjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar