torsdag 6 januari 2011

Önskelista

Om drygt två veckor ska Daisy döpas.
Vi har fått lite frågor om vad hon önskar sig och jag har svarat att jag vet inte. Hon kan ju inte prata och berätta själv.
Skämt åsido så har jag funderat lite och kommit på några saker.
Min man däremot är helt säker, Daisy borde önska sig viner från hennes födelseår (alltså 2010) som går att lagra och som hon sen kan korka upp när hon är 18 år.
Känns som att hon kommer bli rätt full då.

”Min” önskelista då:

Bitgiraffen Sophie.

Plasthunden Puppy från Magis i vitt.

En liten barnryggsäck från Fjällräven i valfri färg.

En sån där barngunga man hänger upp i dörrposten.

Roliga kläder från Lundmyr of Sweden.

En prasselbok.
En nattlampa med Barbapappa från Lumilove.
Ett fint fotoalbum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar