torsdag 6 januari 2011

Nästan samma sak

Har funderat lite (med betoning på lite) på det här med att Fredrik Ljungberg är tillbaka i Storbritannien och nu spelar för Celtic.
Han verkar ha svårt att bestämma sig, eller så saknar han uppmärksamheten.
Minns när jag var korre i London och under mina två år där fick jag inte träffa honom en enda gång, bara se honom live på planen. Han var lite fin i kanten och pratade bara med konkurrenten.

Kanske lika bra det, annars hade han säkert fallit för mig som en fura och Daisy hade inte funnits.
Stort skämt detta naturligtvis men helt ärligt så var han en celebrity hunk som jag för rätt många år sedan ”lovade” pappa att jag skulle gifta mig med.
Nu blev det istället the next best thing: En Halmstad-snubbe som spelat fotboll och har rätt korta ben.
Och det var kärlek vid första ögonkastet.
För min del.
För honom var det där ögonkastet typ ett och ett halvt år långt.

De har rätt lika frisyrer i alla fall, Freddie och Daisy.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar