fredag 16 maj 2014

Sex, droger och en DJ

I går var jag på releasefest för Isabel Adrians roman (?) "Sex, droger och en Dj". Det är väl en slags roman inspirerad av hennes liv om jag fattat det rätt. Festen var på Bernie´s på Nosh&Chow och det bjöds på syrliga drinkar och goda hamburgare.


För mig blev det lite en reunion med gamla kollegor. Isabel Adrian träffade jag mycket när hon var med i Robinson för hundra år sedan när jag var på plats i Malaysia och skrev om programmet för Aftonbladet. Då var hon tillsammans med Jerry Forsberg (som vann).


Sedan möttes våra vägar igen när hon var med i "Svenska Hollywoodfruar" som jag jobbar med på TV3. Jag tog med min kollega Annika på evenemanget och väl där mötte vi min chef Max samt Johan Pråmell som jag hängde mycket med i LA för ganska exakt ett år sedan under inspelningen av "Svenska Hollywoodfruar". Det var kul att träffa alla och få komma ut lite. Ni vet sådana där kvällar som ger en energi.



Boken.


Jag och Johan Pråmell.


Jag, Max och Annika.


Isabel poserar för fotograferna. Stelfrusen.


Jag och Annika.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar