söndag 11 maj 2014

Köpenhamn baby!

Hörni, ledsen för dåligt bloggande men jag har varit fullt upptagen med att ha roligt. För att bringa någon som helst ordning i dramaturgin får vi börja med bilder från igår.
Kvällen i Köpenhamn började med att jag för ovanlighetens skull tog en selfie. Situationen krävde det. Mom on the loose and all.
Sedan mötte jag upp min kompis Hanna som jag bott i London tillsammans med. Nu bor hon i Malmö och vi ses alldeles för sällan. Igår tog vi igen det. Med råge. Jag älskar vänner när allt är precis som vanligt när man väl ses. Man tar vid där det avslutades senast. Sådana vänner ska man värna om.
Jag värnade om Hanna genom att ta med henne på genrepet av Eurovision. Danskarna är ju för härliga. Man fick köpa med sig cava in på arenan. Genialt!
Funderade på att kila upp till min kompis Edward af Sillén i kommentatorsbåset och hjälpa till med min expertis. Eh.
Därefter bar det av mot olika barer och kvällen avslutades på bistron i bild tillsammans med min hotellroomie Helena Trus och Markus Larsson samt några andra journalistvänner.
Landade på kudden vid tresnåret. Har tydligen lite av en festådra kvar i mig som kan höja pulsen när det krävs.
Så. Det var fredagen. Vad som inte syns i bild är mina åtskilliga försök att lära mig bröstpumpen. Men det är ingen vacker syn så vi skippar det.
Apropå brösten, jeeeeezuz vad de saknar tvillingarna.
Jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar