onsdag 14 maj 2014

Ebbe utförsäljning

Kan Blondinbella så kan jag. 
Så tänkte jag.
Skämt åsido så var jag ikväll på utförsäljning av fabulösa barnkläder från Ebbe och danska märken som Ej Sikke Lej, Wheat och Molo. Min granne Susanne bjöd med mig. Hon känner Mikael, grundaren av Ebbe så vi fick, liksom Blondinbella, första tjing att fynda innan alla andra inbjudna fick gå loss bland klädhögarna. 
Jag gick loss minst sagt. Det blev ett mindre berg med urfina kläder. Susanne blandade ihop orden lite när vi skulle göra rätt för oss så hon hojtade glatt "Dags för utlösning!". (Hon skulle säga att vi skulle lösa ut oss. Typ.)
Skrattade så mycket att det eventuellt kom några droppar i byxan. Alla mammor och barn runtomkring stod som fågelholkar alternativt fnittrade högt. 
Utlösning eller ej. Ut kom vi i alla fall med varsin stor påse med fynd.
Ni kan också fynda. Utförsäljningen pågår i två dagar till. Se inbjudan och spana in alla fina kläder på www.ebbekids.se.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar