tisdag 27 maj 2014

Hårigt värre

Kanske beror det på att jag tappar ovanligt mycket hår nu som jag tänker mycket på just hår i allmänhet och schampo i synnerhet. 
Jag synar flaskorna. Letar efter mirakelmetoder som inte finns. 
Något jag då undrat över är vad är normalt hår egentligen?
Det finns schampo för tunt, lockigt, tjockt, kort, fett och torrt hår. Men hur ser ett helt normalt hårsvall ut? För på det shampot jaghar nu (från Make up store) står det att det är för normalt hår. Och jag vet inte vad det är mer än att det absolut inte är något jag har. 
Eller stripigt, tunt hår kanske är normalt?

Ni hör ju att jag snöat in alldeles för mycket på det här. 

För övrigt så försöker jag desperat få en tid hos min frisör. Det är ungefär lika lätt som att få audiens hos kungen. 

För det andra mottages tips mot håravfall tacksamt.



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar