fredag 21 mars 2014

Veckans fynd

Veckans fynd är helt klart dessa tischor från H&M till twinsen.


Endast 30 spänn. Ett fynd som sagt. Jag köpte även denna jeansjacka till Daisy för halva priset.


Allt detta åker ner i resväskorna till Teneriffa dit vi åker nästa vecka. Ni som följt mig genom åren vet vilken otrolig packångest jag brukar ha. Jag avskyr att packa och packar alltid för mycket. Nu har jag två barn till (!) att planera för. Det är syntax error i min hjärna nu.
Logistiken till den här resan är heller ingen lek med tre barn och svärmor som ska med. Jag har bokat dyra platser på flyget för att vi ska kunna lägga Lily och Siri i vaggor.
Och vi har världens största bil men får ändå inte in alla till flygplatsen. Med tre barnstolar finns det bara plats för en vuxen plus föraren. Och vi kan inte fälla upp de två extrasätena för där ska bagaget vara. Kan man sätta svärmor på taket?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar