torsdag 20 mars 2014

Det var 54 stycken men hon åt en så nu är det 53

Inför Daisys dop planerade jag allt in i minsta detalj. La en fet budget på att bjuda alla gäster på bubbel och Afternoon Tea på restaurang och hej vad jag tog i från tårna.
Inför tvillingarnas dop på lördag har jag sänkt ambitionsnivån lite för att... jag inte mår så bra och inte har energi så det räcker helt enkelt.
Just nu är det smärre kaos i planeringen inför dopet men en sak har jag gjort idag - 54 minipajer när jag var ensam hemma med tre barn. Daisy var till viss* hjälp.



*) Läs: Fem-tio minuter då hon kavlade lite deg och arrangerade formarna. Kockmössan var för övrigt en av alla saker i goodiebagsen från igår.

2 kommentarer:

  1. Ingen mår bra av att du tar i så du spricker och kraschar in i väggen. Ingen kommer tacka dig för det. Det viktiga är väl att tvillingarna får vatten på huvudet (prästens jobb), att gästerna har trevligt och får lite fika (finns att köpa i de flesta matvaruaffärer). Ditt primära jobb är således att leverera twinsen till kyrkan. Ok? Ta hand om dig!

    SvaraRadera