lördag 29 mars 2014

Semester? Semester!

Semester är ju fantastiskt på många sätt. Efter dessa senaste månader behövde jag verkligen det här. Har gjort så mycket som är bra för mig. Bland annat:
• Varit på spa två gånger. Fått massage, scrub och ansiktsbehandling. Fick höra att jag har bra hy. Bara en sådan liten sa gör mig glad.
• Jag har läst en bok. Den första sedan mamma gick bort. En del av mitt tillstånd är att jag inte kunnat koncentrera mig på att läsa.
• Jag har tränat. Sats finns här. Magmusklerna sitter där men är inte exakt så tighta som de var före twinsen.
• Jag har umgåtts jättemycket med Daisy. Vi har badat massor.
• Jag har sovit med gamnacke i en solstol mitt på dagen och kunnat sola och relaxa långa stunder.
• Jag har varit på dejt(er) med min man.

Heja semester! Leve semestern!



2 kommentarer:

  1. Låter härligt! Du är så värd det. Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart! Miljöombyte och ledighet tillsammans är bästa medicinen sa jag ju. :-) Jag ler ett stort leende för dig, det gör även mamma ska du se. Hälsa underbara familjen o hoppas vi ses snart. Varm kram Pernilla

    SvaraRadera