söndag 9 mars 2014

Kvällen i bilder

Kommentarer nästan överflödiga. Vi satt fem rader från scenen Linda och jag, champagnen flödade på efterfesten och de har ostbuffé (!), jag träffade alla jag ville träffa och fötterna värker idag av allt dansande i natt.
Och så vann Sanna Nielsen! En fem plus-kväll helt enkelt.
Den såg ut lite så här.
Från vänster: Första timmen på efterfesten innan artisterna kommer kallas dödens timme. Jag gillade den. Champagne, canapeer och roligt sällskap // Linda kämpar med balkongen under direktsändningen // Daniel Rehn jag och Edward af Sillén. Männen som brukar skriva manus till Mellon men inte gjorde det i år // Jag och Linda på Friends arena // Ellen Benediktsson sjunger Songbird // Och stora bilden: Sanna Nielsen (jag vill hela tiden sjunga "Undo my pants"...)
Fem rader från scenen satt vi // Mina vänner Ronny och Ken aka Schlagerprofilerna med Sanna // Jag och Sanna // Sanna på efterfesten. Nour i förgrunden sjunger för full hals. // Med Andreas Johnson och Camilla Bjering // Med min gamla kollega Daniel Nyhlén // Med min härliga vän Mia Jorpes // Mom on the loose // Med fina Tess som fixade denna kväll för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar