torsdag 20 mars 2014

Mammalyx med extra allt

I går var jag alltså inbjuden på ett bloggevent av Malin som hette Mammalyx. Och det var ju bara förnamnet. SOM jag behövde det där. 
Vi var på skönhetssalongen Scratch på Linnégatan. Där bjöds det på champagne, sushi och jordgubbar.
En av arrangörerna bakom var även Janette som har en kollektion som heter Likalyx och hon har precis släppt en barnbok.
  
Hennes berättelse om hur boken kom till gjorde mig väldigt rörd och påminde mig om när Daisy låg på sjukhus i somras med brutet ben. Så liten och skör hon var.
Jag passade på att få manikyr inför dopet. Insåg sedan att chockrosa kanske inte är direkt passande på dop. Eller?
Malin demonstrerade denna fantastiska skötväska Chic-changer från Enfants Terrible för mig... Som jag sedan vann! Matchar ju vagnen perfekt dessutom.
Här är jag och Malin.
Dessutom fick jag ett fotbad med detox och massage.
Tjejen som fixade detta drömmer om att en dag få tvillingar.
Och så hängde jag en del med Nypon-Stina som jag träffat förut.
Jag fick som sagt åka Uber-taxi hela vägen hem till Sollentuna genom ett vintervitt Stockholm.
Väl hemma tog det en timme (!) att packa upp alla godsaker från goodiebagsen (plural!). Jeeeezus vilka schyssta grejer det var. Läs här om allt jag fick. Tusen tack Malin för att jag fick komma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar