tisdag 11 mars 2014

Sov på nätterna istället!

Siri somnade innan jag ens hunnit lägga ner henne i vagnen.


Inte så konstigt kanske med tanke på att hon var vaken mellan fem och halv sju och sedan vaknade redo för dagen kvart i åtta.
Jag hade precis ammat Siri vid fem när Daisy vaknade och var kissnödig. När vi la oss igen började hon gorma om att hon ville se Bamse. Siri, som inte hunnit somna om, blev då klarvaken. Lily vaknade och var hungrig. När Lily ammat klart gosade jag med Daisy tills hon somnade. Siri fortsatte jollra till halv sju. Sju gick Daisy upp med Håkan. Kvart i åtta vaknade båda twinsen. Puh!
Nu ska vi tanka energi i solen med Sofi. Twinsen är vårklädda dagen till ära.

2 kommentarer:

  1. Tack för att ni alla tre tog er in och åt lunch med mig! Snart igen hoppas jag! Kraaaaam!

    SvaraRadera
  2. Åh, stackare. Hoppas ni kunde sova lite på eftermiddagen.
    Kram Frida

    SvaraRadera