fredag 10 juni 2011

TGIF

Prisa denna fredag!
För det första går Håkan på en fem dagar lång ledighet = jag behöver inte sitta ensam om kvällarna = jag kommer få sovmorgnar. Men framförallt kommer jag få vara med de två jag älskar mest av allt i hela världen hela helgen och lite därtill.

Vi började denna festliga fredag med att åka till Nynäs Havsbad där jag fick en 80 minuter lång behandling.

Nu ska jag sätta mig på den hyllade och trendiga restaurangen Zees uteservering och dricka rosévin med mammagruppen (om de är kvar... Visst är ni kvar?).
Har lite lavendeolja i håret och är osminkad men ändå.
Fredag!



Utsikten från behandlingsrummet. Och ingen sån där konstig musik utan måsar och vågskvalp au naturel.


Sån här fräsig badrock går man runt i.


Håkan och Daisy roade sig med att promenera i omgivningarna, krypa i gräset och sussa i vagnen.

1 kommentar:

  1. Kul att du hann förbi. Mer sånt till folket, tack! Kram Linda

    SvaraRadera