torsdag 16 juni 2011

Multitasking

Dåligt bloggande idag. Det beror främst på:
1. Min dator är på rehab och jag gillar inte så mycket att blogga från mobilen. Datorn gjorde dock en Lindsay Lohan och pallade inte rehab riktigt. Datorn byttes ut och ny kommer imorgon.
2. Pepinho har varit här. Det blev lite sent igår så jag passade på att sova i förmiddags när Daisy sov = när jag i vanliga fall har tid att utforska internet.
3. Vi har varit på babysim (sista gången för terminen. Daisy körde nån slags relaxed slackerstil i badringen.)
4. När Daisy sov på eftermiddagen umgicks jag med min man (=vi tvättade, drack kaffe och plockade ur en diskmaskin)
5. Jag har lagat mat länge med Daisy på armen eftersom hon går igenom en period när hon vill vara nära, nära hela tiden.
6. Gjorde chorizolasagne till Markus Larsson som jag bjudit över på middag.
7. Daisy fick vara med en stund och gillade Markus mycket. Men framförallt hans glasögon. Till hennes stora besvikelse var de dock inte att leka med eftersom de var specialbeställda från Italien, svindyra och nyligen lite söndertrampade på Sweden Rock.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar