fredag 3 juni 2011

Kommer bli sjukt mycket balkonghäng nu

Det positiva med att få gäster (förutom sällskapet då) är att jag och Håkan alltid får tummen ur att fixa grejer som väntat alldeles för länge.
I går kom Petter och Katrin med sin lilla Barbro på middag.
Vips så fixade jag och Håkan det sista på köksstolarna och så pimpade vi balkongen med mattor som vi äntligen köpt. Det var ju lite strävt för Daisy att krypa på betonggolvet.
Nu är det så fint därute att jag vill sova i hängmattan om nätterna som jag gjorde när jag var gravid.
Jag vill vara där ute jämt och titta på Håkan när han går runt och pratar med sina blommor.
Men mest visar jag dessa bilder för att min bästis vet vad som väntar på söndag och min svåger också kan få bevis på att hans bror fixade det till slut (ja, jag ska sluta tjata om golvet på balkongen nu).

Voilá!
Våra planterade blommor och Håkans nya bästa vänner: vattenkannorna.
Avlastningsbord och ölhängsspot när vi grillar. 
Min bästa vän.
Vy från andra hållet.
Utsikten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar