söndag 5 juni 2011

Årets första dopp

Jag är skyldig min man tusen spänn.
Han slog vad med mig om att han skulle ta årets första dopp i helgen.
Eftersom jag vet att han är lite av en badkruka i vanliga fall satte jag väl emot. Eller jag skrattade nog bara.
Men han badade den galningen.
Termometern visade 19 grader, men den måste ju vara trasig för annars var det varmast i hela landet just där i Östersjön i går.
Har erbjudit Håkan att betala i natura istället.
Han överväger saken.

Ser lite kallt ut. Här är han fortfarande i valet och kvalet.
Daisy tittade på lite lagom avmätt.
Det var som fan.
Sigge var inte sugen på att göra honom sällskap i plurret.
Daisy nöjde sig med att doppa tårna. (Ja, jag har foppatofflor på mig. På landet får man se ut lite hursomhelst.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar