onsdag 27 juli 2011

Skaldjursbonanza

Svärmor kom med ett ypperligt förslag igår. Hon tyckte att Daisy skulle sova hos dem och att vi skulle gå ut och äta i Tylösand och sova själva i vårt "hus" som vi hyr där.
Och man argumenterar inte med svärmor.
Man lyder.
Och tackar.
Så jag bokade bord på Bettans Bar på Gessles hotell. Lyckades argumentera mig till bästa bordet.
Var rätt nöjd med det.



Till förrätt fick vi ostron. Håkans favorit. Han åt totalt över ett dussin ostron igår.



Jag åt en.


Sedan kom godsakerna. Det här fatet länsade jag.



Och så tittade vi på solnedgången.



Ungefär då gick Fredrik Ljungberg förbi. Men honom tog jag ingen bild på.
En gång lovade jag pappa att jag skulle gifta mig med Fredrik Ljungberg.
Det blev istället en fd fotbollsspelare från Halmstad med lika korta ben.
The next best thing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar