onsdag 12 oktober 2011

Ryan fucking Gosling

Har ni sett ”The Notebook”? Den har ju några år på nacken nu men de flesta som har sett den har svårt att glömma den.
Det är en sån där film jag kan se om och om igen, ungefär som ”Dirty Dancing” och ”Cocktail”, och ja det kan tyckas töntigt men de är liksom soundtracket till min ungdom.

Ända sedan jag såg ”The Notebook” för första gången efter att min bästis tipsat om den för mig har jag varit svag för Ryan Gosling. Min bästis beyond svag.
Efter att ha sett ”Crazy Stupid Love” är jag också beredd att gå lite längre i denna... i brist på andra ord… åtrå.
Jeeeezus, vad het Ryan Gosling är i den filmen.
Jag är till och med beredd att byta ut mitt frikort.

Så för att hetta upp er onsdag lite blogglövers tänkte jag bjuda på några tips:
1. Se ”The Notebook” om du inte gjort det och dö lite när den heta kysscenen kommer.
2. Titta på det här klippet nedan från MTV Movie Awards där Ryan Gosling och Rachel McAdams (de blev ihop på riktigt under inspelningen. Who can blame her?) tar emot pris för bästa filmkyss.




Om ni fortfarande andas kommer här tips nummer tre.

3. Titta på trailern för ”Crazy, stupid, love”. Orkar ni inte se hela så spola fram till 2:20 för den bästa scenen.
Bonus: Orkar ni se hela trailerna får ni se en scen som får Dirty Dancing-lövers som jag att tappa andan ännu en gång.



Så där ja, då var det slut med tantsnusket för i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar