tisdag 6 september 2011

Träna? Träna!

Få saker slår en långpromenad tidig höst när solen fortfarande värmer och luften är sådär frisk.
Men den här backen var ingen lek att ta sig uppför med vagn.




Kunde. Knappt. Andas.
Och helt ärligt så är ju inte den där backen varken säkert brant eller lång.

Dessutom blev jag helt genomsvettig av att klä på Daisy före promenaden.

Två ganska tydliga indikationer på att jag borde börja träna igen.

Så det gjorde jag.
Skrev in Daisy på MiniSats och körde ett kortare styrkepass på gymet.
Kom dock på mig själv med att hela tiden välja maskiner som var i närheten av lekhörnan, så jag kunde se in genom fönstren hur hon hade det.
Jag hade ju lämnat över henne till främlingar för bövelen.

Insåg i samma sekund att det här med dagis det kommer bli en jobbig process.

För mig alltså.
Daisy stormtrivdes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar