tisdag 20 september 2011

Hatar Cliff-dagar

Jag tror att jag berättat förut om vad min man kallar det när man har maximal otur och totalt missflyt.
Han kallar det att göra en Cliff, efter Cliff Barnes i Dallas.

Idag har jag haft en riktig Cliff-dag.
Daisy var understimulerad hemma och jag orkade inte underhålla henne själv så jag bestämde mig för att gå till Öppna Förskolan.
Det visade sig vara för regnbågsfamiljer.
Alla lesbiska mammor verkade känna varandra och såg att jag inre hörde hemma där.
När Daisy började köra krocksafari med gåvagnen under sångstunden skämdes jag så mycket att vi smet ut.
Tänkte då att vi går till bibblans lekhörna istället.
Kommer dit. Rycker i dörren.
Stängt på tisdagar.

Nu sitter vi på ett café. Jag dricker en sorglig latte, har stänkt ner mig med fruktpuré och Daisy är fortfarande sjövild.

Cliff Barnes.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar