söndag 11 september 2011

Klappar mig själv på axeln

Uj uj uj, vad effektiv jag har varit i dag. Kan bero på att jag slocknade på soffan klockan nio i går kväll och vaknade nio imorse (kul lördagskväll!).

Här är vad jag gjort av denna söndag:
• Tränat dubbelpass på gymet – cyklade till gymet, körde 45 min spinning, 30 min core och sen cyklade jag hem.
Storstädat hela lägenheten – maken gick med Daisy till lekplatsen och på långpromenad. Jag som annars är lite pedant och oftast haft det spotless hemma har låtit det där fallera rejält sedan Daisy kom. Men nu dammtorkat, skrubbat badrum, rensat bort grejer och dammsugit.
• Handlat en massa sund mat till nästa vecka – eftersom den där satans degmagen måste bort nu.

Vad jag varit mindre duktig på i dag:
• Blogga
• Äta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar