tisdag 6 september 2011

Boots för stora och små

När jag var på H&M för ett par veckor sedan och köpte en klänning till Daisy till morfars begravning fick jag 50 kr presentkort för att jag handlade på barnavdelningen.
Några dagar senare köpte jag ett par strumpor till henne för 39 kr och fick återigen ett presentkort på 50 kr.
Det sa liksom ka-tjing ka-tjing i min hjärna och jag fattade inte logiken.
Men H&M är ju smarta.
För i går var sista dagen att använda de där presentkorten och jag shoppade ju inte bara för 100 kr då. Nej, nej, det åkte ner både strumpor, strumpbyxor, brallor och ett par dojjor till Daisy i påsen.

Men de där bootsen jag köpte till henne, de vill jag nästan ha själv. Tror dock inte att de är lika söta i storlek 38.

Storlek 20. Det skiljer alltså 18 skostorlekar mellan mor och dotter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar